Fråga Föräldraföreningen

Besvarade frågor

nadjaliden@hotmail.com

22 september 2013 10:48

Hej! Jag undrar om ni vet när det kommer att vara julpysselkväll i år? Vänliga hälsningar/ Nadja Lidén

22 september 2013 13:25

Hej!

Vill börja med att säga vad kul att du hittat hit till föräldraföreningens blogg!

Vi kommer absolut fortsätta med julpysselkvällen, då den varit en succé!

Årets julpysselkväll kommer att hållas Torsdagen den 5/12 kl 17-19 i Norreportsskolans matsal.

Hoppas vi ses!

MVH Styrelsen

Monica

5 december 2012 20:32

Vill bara tacka för en helt fantastisk pysselkväll! Jättebra arrangerat. Tack!

8 december 2012 16:18

Hej Monica!

Vad kul att höra att du uppskattade pysselkvällen!!! Vi har förstått att det varit mycket uppskattat och i åren kom det ännu fler barn med föräldrar, så trevligt att vi får möjlighet att lära känna varandra bättre på detta sätt!!! Det betyder mycket för oss i styrelsen att få ta del av er föräldrar och barns tankar/upplevelser av våra arrangemang som vi anordnar under året. Så tack för att du delade din :)
MVH Vanessa Ferguson

J

5 oktober 2012 19:13

Hejsan!E bara lite nyfiken på va medlemsavgiften e?=) MVH-J

6 oktober 2012 13:30

Hej!

Vill börja med att säga vad kul att du hitta hit till vår blogg och svar på din fråga är att:

På årsmötet som hölls 120919 beslutades det att höja medlemsavgiften till 100 kr/familj och år.

Inbetalningskort kommer att skickas hem med barnen under hösten men det går även bra att betala in pengarna utifrån informationen nedan:

Medlem blir du och din familj genom att betala in medlemsavgiften på vårt bankgirokonto.

Alla barn som är inskrivna i Östra skolan och Blekeskolan får vara medlemmar och medlemskapet kostar 100kr/familj och år.

Om familjen omfattar flera barn eller inte spelar alltså ingen roll - alla blir medlemmar för de 100 kronorna!

Var noga med att skriva upp ditt/dina barns namn och klass,så att vi vet vem pengarna kommer ifrån!

Att vara medlem i Föräldraföreningen är helt frivilligt men vi är naturligtvis glada om så många som möjligt vill vara med och stödja vår verksamhet!

Bankgirokonto 794-7047

MVH Vanessa Ferguson/representant från styrelsen

En som undrar...

23 april 2012 08:33

Varför har ni den här bloggen?

23 april 2012 21:26

Tack för att du frågar!

Denna blogg finns till för dig som elev, vårdnadshavare och skolpersonal på Östra Skolan och Blekeskolan i Ystad för att sprida information om föräldraföreningens arbete.

Vi har startat den här bloggen bland annat för att kunna informera dig om vad dessa skolors föräldraförening gör, när vi har möten, informera om våra aktiviteter osv.
Läs gärna lite mer ingående om våra inlägg för att få en bredare bild av föräldraföreningens arbete.

Hoppas att det gav dig svar på din fråga.

MVH Vanessa Ferguson
representant för föräldraföreningen

tina@pixybild.se

21 december 2011 12:40

Hejsan
Vi på Pixybild skulle bli jätteglada om vi fick komma till er och visa vad vi har att erbjuda gällande skolfotografering.
Referenser i området: Edvinshem och Änga

Vänliga Hälsningar
Tina Book
tina@pixybild.se

21 december 2011 13:37

Hej

Jag vidarebefodrar denna förfrågan till ordförande och så får hon kontakta er i januari, när väl alla är tillbaka från julledigheterna.

MVH Vanessa

Presentation

Välkommen alla föräldrar, elever och skolpersonal till föräldraföreningens blogg! Här kommer ni att kunna följa styrelsens arbete och uppdatera er om vad som händer runt föreningen.

Fråga Föräldraföreningen

5 besvarade frågor